Saturday 11 June 2022

Video Setempat

Pada kuliah minggu 11, Prof Normaliza meminta kami menghasilkan video setempat.  Menurut Normaliza Abd Rahim (2019) video setempat merujuk kepada video yang tidak memerlukan suntingan. Tugasan ini merupakan tugasan individu. Saya memilih untuk melakukan video setempat ini di tasik kerana ia merupakan tempat kesukaan arwah ayah saya untuk beriadah pada waktu petang. Jadi saya bersama abang dan adik saya pergi ke tasik itu untuk mengimbau kembali kenangan bersama arwah. Untuk makluman ayah saya telah kembali kerahmatullah pada 11 Jun 2022. Alfatihah untuk arwah abah..

Berikut merupakan pautan Youtube bagi video setempat saya:

https://youtu.be/mVJ_3cAYIg4

Kehadiran Kuliah Minggu 11 (8.6.2022)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.